środa, 25 stycznia 2017

Opinia publiczna.

... Cześć ...

Znalezione obrazy dla zapytania opinia innych cytaty


   Cały świat stoi przed Tobą otworem i zrezygnujesz ze swoich marzeń tylko dlatego, że komuś mogą się one nie spodobać ? Na głównym planie stawiasz opinię innych? Próbujesz robić wszystko tak, by nikt Cię źle nie ocenił ?
     Każdego dnia stykasz się z opinią publiczną. Wszystko co robisz może w każdym momencie zostać poddane krytyce.  Myśląc cały czas, co pomyślą o Tobie inni, nie zajdziesz daleko. Zawsze znajdzie się jakiś głos krytyki i to jest nieuniknione. Ludzie zawsze gadali i gadać będą i cokolwiek byś nie zrobił/a  to i tak znajdą na Ciebie ,, miłe ” słowo.



     Nie bierz wszystkiego na serio. Nie trać czasu na bezsensowne kłótnie. Nie przejmuj się opinią tych, którzy nawet dobrze Cię nie znają, bo właśnie oni mówią najwięcej, a wiedzą najmniej. Bądź sobą, baw się i korzystaj z życia ! Ono i tak kiedyś się skończy ! Przestań czekać na piątek. Przestań czekać na wakacje. Przestań czekać na kogoś. Żyj tu i teraz ! Nie marnuj czasu. Podejmuj swoje decyzje i miej gdzieś to, co o Tobie powiedzą.
     Nie daj się złapać w pułapkę , która ogranicza do życia wskazówkami rzuconymi przez ludzi.  Nie pozwól, by Twój wewnętrzny głos został zagłuszony krzykami tłumu. Odnajdź w sobie odwagę i idź za głosem swojego serca ! Musisz być pewna siebie ! Uwierz w swoje możliwości. Zaufaj sobie.


Podobny obraz

     Nikt za Ciebie życia nie przeżyje ! Masz prawo popełniać błędy. To są Twoje błędy i właśnie dzięki nim kształtujesz swoją osobowość. Nie ktoś inny, tylko TY ! Możesz upadać co drugi krok, ale podnosić się z każdym upadkiem coraz silniejsza.  Nie ważne, że ktoś powie, że upadłaś. Ważne, że dałaś radę wstać !
   Ludzie najczęściej widzą, jeśli zrobisz coś źle. Wtedy jest to dla nich okazja do wydania swojej opinii. Tego co zrobisz dobrze, starają się nie zauważać.








                                Naprawdę pozwolisz, by opinia ludzi postronnych Cię ograniczała?

Żyj po swojemu i nie zważaj na opinię innych. Nie przejmuj się głupimi komentarzami lub plotkami na Twój temat. Pomyśl, jaką ciekawą osobą musisz być, skoro interesuje ich bardziej Twoje życie niż ich własne. Śmiej się  z plotek. Podchodź do życia z optymizmem !
   

     Życie jest zbyt krótkie !  
Nie przejmuj się opinią innych, bo ile ludzi, tyle opinii.
 To Twoje życie, więc je wykorzystaj ! 
Odwagi ! 
Działaj !



Buziaki,
Natalia

61 komentarzy:

  1. Prawda! Opinia innych ludzi najczęściej tylko niszczy marzenia, dlatego warto przysłuchiwać się tylko do zdania bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilu ja znam takich ludzi którzy wtykaja nie w nie swoje sprawy...co prawda ja sama spotykam się z krytyką wiele razy...ja mam to gdzieś ale inni się podlamuja
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram sie unikać krytyki nie słuchać tego.
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku pięknie napisane! <3 Będę wpadała częściej :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej to się nie przejmować :)


    Obserwuje i zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej pokazać, że jest się silnym i taka niefortunna opinia nic dla nas nie znaczy!
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy powinien robić to co podpowiada mu serce, nikt nie powinien przejmować się tym co ludzie powiedzą. Gdy chce się realizować swoje marzenia czasami trzeba zrobić na przekór. ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uważam za największą wadę, to że przejmuję się opinią innych. Nie jestem z tego dumna i cały czas z tym walczę, staram się olewać co mogą pomyśleć inni.
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie opinia ludzi nie ogranicza,wrecz przeciwnie :)


    http://alexwberry.blogspot.com/ - przepis na zielone smoothie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z postem. Niestety coraz więcej ludzi żyje na pokaz, robi to co podoba się otoczeniu, nie robią i nie mówią tego co oni sami uważają za słuszne. Mówią po prostu to, co inni chcą usłyszeć, robią to, czego inni oczekują. Jesteśmy poddani tak dużej presji, że bycie sobą jest coraz trudniejsze. Musimy mimo wszystko się starać, pracować nad tym i dążyć do umiejętności życia po swojemu, bez zważania na opinię ludzi. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi ;) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby post nie jest smutny i ma w sobie ta energię, ale mi sie zrobiło tak jakoś przykro i smutno :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze jest, żeby nam się podobało to co robimy, żyjemy dla siebie - nie dla innych. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nauczyłam się mieć opinię innych gdzieś. Najważniejsze by nie dać się zniewolić innym.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Najtrudniej zrzucić maskę, z którą się zżyliśmy.. potem jest już z górki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się wizualnie Twój blog, ta muzyka w tle i to jak piszesz.
    Obserwuje! ;) Na pewno będę tu często wpadać.

    http://czarnaklittle.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie czasem potrafi opinia innych podłamać :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że z wiekiem i doświdczeniem życiowym dochodzimy do tego kim jesteśmy i kim chcemy być. Opinia innych nie powinna mieć tu kluczowego znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś przejmowałam się opinią innych, aktualnie wszystko się zmieniło :D
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Konstruktywna krytyka jest czasami dobra, natomiast opinia ludzi którzy mnie nie znają a chcą "dobrze" i mówią mi co powinnam robić.. kompletnie mi wisi :P moje życie i to mi ma być w nim dobrze a nie innym :) zresztą jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dochodził :P

    OdpowiedzUsuń
  20. I tak będę robić. Postaram się. opinia innych jest dla mnie ważna, a tak nie powinno być.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Co racja to racja :)
    Ludzie i tak będą gadać, a tu trzeba się cieszyć i korzystać z życia :)

    Osho taki mądry !!

    Zaraz będzie krótki luty i wiosnaaa :D
    Policja zawsze znajdzie jakieś problemy ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Post idealnie pasuje do mojej obecnej sytuacji :) Dzięki niemu zrozumiałem, że warto żyć a nie przejmować się tym co mówią inni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobre podejście, jestem podobnego zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także nie przejmuje się ludzmi, robię to co ja uwarzam za słuszne. Ale tym samym niczego od nich nie oczekuję. Denerwuje mnie gdy ktoś powie "Ale co powiedzą ludzie?"

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś byłam osobą bardzo podatną na wszelkie opinie ludzi, nawet na te nieuzasadnione, bezsensowne. A teraz? Opinia publiczna nie jest w stanie mnie powstrzymać przed zyciem pełnią życia. Nie daję się ugasić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka duza dawka motywacji! Ja codziennie ucze sie, zeby nie przejmowac sie opinia innych, ale nie zawsze jest to latwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super dawka motywacji:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś strach przed tym co ludzie o mnie pomyślą był wręcz paraliżujący. Nie nawiązywałam nowych kontaktów, o rozmowie z przypadkowymi ludźmi nawet nie wspominając. Załatwienie jakiejś sprawy, która wymagała kontaktów międzyludzkich, sprawiało mi ogromny problem. Teraz, kiedy przestałam tak bardzo przywiązywać wagę do tego co powiedzą inni, życie stało się o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobrze powiedziane, ze najmniej wiedza a najwiecej potrafia powiedziec ... Super napisany post, pozytywny.
    Pozdrawiam :)
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak najbardziej się zgadzam, ludzie opowiadają wiele bezsensownych rzeczy dla nas, tylko po to by zniechęcic do czegoś, a nie warto się przejmować złymi opiniami
    photos-by-mef.blogspot.com obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny wpis! Motywacyjny i mądry.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post, motywujący. Najbardziej podobało mi się zdanie ,,Pomyśl, jaką ciekawą osobą musisz być, skoro interesuje ich bardziej Twoje życie niż ich własne''. Mega! Ja miałam ,,przyjaciółkę'' która ciągle mnie oceniała ibyła strasznie denerwującą osobą :P Na szczęście szybko się od niej uwolniłam xD
    Obserwuję ;)
    Zapraszam na mojego bloga
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już dawno, dawno temu uświadomiłam sobie, że opinia publiczna mnie nie interesuje, jeśli chodzi o moje działania i przemyślenia. Bo nikt za mnie życia nie przeżyje a przecież dążę do tego, żeby być szczęśliwym człowiekiem. Poza tym otoczenie się zmienia i nie warto poświęcać czasu na tych, którzy mają wiele do powiedzenia odnośnie tego, jak powinniśmy żyć.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ze wszystkim się zgadzam. W końcu trzeba bawić się w życiu i niektorymi rzeczami sie nie przejmować.
    A na jaki kierunek studiów chcesz iść?

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo dobrze napisane :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja od ostatniego czasu staram się bardziej optymistycznie patrzeć na życie i czerpać z niego pełnymi garściami, bo tak naprawdę nie wiadomo ile nam jeszcze go zostało. Dobrze mówisz, nie czekajmy na jakiś moment, tylko teraźniejszość jest nasza, więc zacznijmy działać, by sprawić żeby była dla nas jak najlepsza. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie zwracam uwagi na to, robię to co uważam za słuszne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post! Potrafi podbudować człowieka <3 A właśnie pisałaś na moim blogu, że szukasz spódniczki moro, a akurat widziałam dzisiaj takie w sklepie New Yorker :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciepły i motywujący post, pełen energii i siły! Jeżeli chodzi o opinię innych, wiem że dla wielu może być znacząca, jednak najważniejsze byśmy żyli tak, byśmy sami siebie uważali za dobrych ludzi.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Staram się nie przejmować opinią innych, ale kurde, to wcale nie jest takie proste. Ale masz rację, skoro chce im się o nas gadać, znaczy że jesteśmy interesującymi osobami. A to jest dobre.
    Pozdrawiam ;p
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  43. Przeraża mnie, kiedy ludzie nie chcą zrobić czegoś, tylko dlatego, że obawiają się opinii innych. Ja już dawno przestałam się tego bać i nie żałuję. Nigdy nie patrzę na opinię innych, obcych mi ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dokładnie, nie ma co się przejmować innymi, bo oni życia za nas nie przeżyją ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super post :) daje do myślenia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Łatwo mówić trudniej zrobić. Gorzej jak zostałaś już raz czy dwa ofiarą właśnie takiego kogoś, kto za wszelką cenę próbował Cię zniszczyć... Wtedy opinia się liczy dla kogoś, żeby móc uwierzyć we własne siły :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Od zawsze mam z tym problem, niestety za bardzo wszystkim i każdym się przejmuję :/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja od tego roku postanowiła mniej przejmować się opinią publiczną i czuję się z tym dobrze :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam tego typu posty, bardzo dużo przekazałaś. Gratuluję :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo nie lubię jak ktoś wciska nos w nie swoje sprawy, albo ocenia nie znając drugiej osoby. Osobiście nie przejmuje się tym co myślą o mnie inni ludzie. Oczywiście z wyjątkiem narzeczonego czy rodziny, bo to dla mnie ważne. Ale nigdy nie zmieniałbym się, bo 'ktoś tego chce' :) Tak czy siak ludzie gadają i będą gadać zawsze, tylko jak coś mają do mnie to wolalabym usłyszeć to prosto w twarz, nie za plecami :)

    Pewnie, że nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, ale mimo wszystko przykro, bo równie dobrze możemy sobie ułożyć życie i utrzymywać taką relację jak kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cała prawda na tym obrazku :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  53. wiara w siebie choć trudna, to podstawa do szczęścia :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ciekawie napisany post. Chętnie będę tu zaglądać. Ja już na opinię ludzi tak nie zwracam uwagi. Oczywiście nie jest mi obojętna. Ale nie biorę już wszystkiego tak do siebie. To moje życia i robię to, co uważam za słuszne...a jeśli komuś to nie pasuje..no cóż. Trudno :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny wpis , uwielbiam tego typu posty !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo jesteśmy zachłanni akceptacji.. Potrzebujemy jej tak bardzo jak tlenu. Trudna jest droga do własnego myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  57. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy i życzymy powodzenia w blogowaniu :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  58. Naprawdę bardzo przydatne cytaty, a twój post daje do myślenia! Ja uwielbiam cytat pewnej Kardashianki: 'opinions are just like an asshole - everybody has one' :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  59. Przez całę swoje życie nie przejmowałam się opinią innych. Po co? Skoro zazdroszczą to niech sobie zazdroszczą. Jedynie zdanie taty się dla mnie liczy i zawsze tak będzie.
    https://podrugiejstronieokladki6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń