sobota, 3 grudnia 2016

Krok do przodu.

Cześć Wszystkim ! 

.Znalezione obrazy dla zapytania nie udawaj nikogo
.
Koniec stania w miejscu. Koniec rozpamiętywania.  Koniec starego życia.


     Czas nie stanął w miejscu. Uciekają mi sekundy, które nie wrócą. Jest sens patrzenia ciągle za siebie ?  Tak mocno zakotwiczyłam się w przeszłości, że teraźniejszość ucieka mi przez palce. Zamiast skupić się na tym, co przede mną, skupiam się na tym co już było ! Gdzie tu sens ?
    Stoję przed wyborem : ,,Marnować czas dalej czy wziąć się w garść i iść swoją drogą ? ”
Odpowiedź jest prosta – idę dalej. Nadszedł czas, w którym zamykam stary rozdział mojego życia. Nie mogę w kółko czytać jednego rozdziału. To już czas, by przejść do kolejnego i chociaż poprzedni wydawał się piękny, to jednak następny może być jeszcze lepszy.
   
Znalezione obrazy dla zapytania przeszłość

  Tyle czasu miałam zamknięte oczy. Patrzyłam na świat inaczej. Nie zauważałam różnych ważnych rzeczy. Dałam sobą manipulować. Zatraciłam siebie gdzieś po drodze. I teraz jestem w takim punkcie, w którym widzę wszystko jasno.
   Może nie być łatwo odzyskać dawny spokój i dawne patrzenie na świat, ale myślę, że watro spróbować. Nie tracę nic, a mogę dużo zyskać. Teraz już nic mnie nie ogranicza. Nic, a raczej nikt nie mówi mi już, co mam robić, z kim się spotykać i gdzie chodzić. Przez ostatnie miesiące odzyskiwałam stery swojego życia. Teraz jestem kapitanem na tym statku.
     

Znalezione obrazy dla zapytania nie udawaj nikogo  Czasami osoby, które są w naszym życiu ważne, ograniczają nas. Nie dają się rozwijać, podcinają skrzydła, chcą zmienić nas ,, na lepsze ”. Dobrze jest, gdy się w porę zauważy, że coś takiego nie jest normalne. Osoba, która darzy nas większym uczuciem powinna ufać, nie chcieć zmieniać, nie ograniczać, wspierać, akceptować razem z wadami, bo jak wiadomo nikt nie jest idealny. To właśnie jest prawdziwe. Nieprawdziwe jest, gdy znajdziemy osobę, która chce podporządkować nas pod swoje dyktando, żebyśmy tańczyli jak nam zagra.
      

   Nigdy więcej nie dam się zmienić. Jestem, będę i chcę być sobą. Nikim innym, a jeżeli się to komuś nie podoba, to to jest jego problem, nie mój. Mam udawać kogoś kim nie jestem i źle się czuć z tego powodu ? Nie dzięki !
   
   W pełni świadomie mówię, że obudziłam się z tego półrocznego ,, snu”.  Wróciła stara, dobra, wredna, sarkastyczna, wiecznie uśmiechnięta, zabawna, nienormalna Natalka ! Wróciłam i już nigdzie się nie wybieram !
        Czas na mnie nie poczeka. Magicznie się nie zatrzyma. Koniec stania w miejscu. Teraz robiąc krok w przód, nie robię dwóch kroków w tył. Teraz idę tylko i wyłącznie do przodu !



           Ludzie ! Żyjmy tu i teraz ! Żyjmy chwilą ! To co było, tego nie ma. Jest chwila obecna. Nie marnujmy czasu !


Buziaki, 
Natalia 

18 komentarzy:

  1. Pięknie napisane... Ja też potrzebuję takiego przebudzenia do życia, do robienia tego, czego naprawdę chcę. Nie mogę ciągle żyć pod dyktando innych ludzi. Sama wiem co powinnam i co jest dla mnie ważne. Dobrze, że to zrozumiałaś i dziękuję, że mi o tym przypomniałaś :) Nienawidzę marnować czasu, stać w miejscu. Chcę coś robić, wiedzieć, że to ma sens. Trzymam za ciebie kciuki, żeby wszystko ci się udało :)Obserwuję, zasługujesz na wieeluu obserwatorów. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny post. Co powiesz na wspólną obserwacje? :) https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym poście nie ma zdania z którym bym się nie zgodziła :)\
    Fantastyczny post, a blog wspaniały! Poczułam magię gdy tu weszłam :D
    Zdecydowanie będę tu wpadać częściej :)
    Nika x

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Pięknie napisane, zgadzam się ze wszystkim w 100%...Po prostu nic dodać nic ująć :D
    Masz wielki talent do pisania, ogólnie bardzo fajny blog :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem zmiany są potrzebne ;) Ale takie samo rozwojowe.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak mi pomoglaś tym postem. Tematyka akurat w punkt trafiła w mój słaby punkt ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że się obudziłaś. Piękne wszystko napisałaś. Obserwuje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze staram się być sobą i nie dawać nikomu mną manipulować! :) Obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym że osoby nam bliskie nas ograniczają - tak bardzo się zgadzam...

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Życie chwilą, tez nie jest takie dobre :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny blog , masz w tle mój jedny z ulubionych odcieni galaxy :)
    Muszę się z tobą zgodzić :) , mądry post
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mozemy ciagle patrzec sie w przeszlosc i nie mozemy otaczac sie toksycznymi ludzmi ktorzy beda wplywali na nas w negatywny sposob :/ Trzymam mocno kciuki aby ci sie kochana to nigdy wiecej nie powtorzylo!
    I zycze ci abys znalazla pozytywne osoby ktore razem z toba beda budowac przyszlosc! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega fajnie napisane ♡ Niestety ja dopiero niedawno zrozumiałam to, że nikt nie może nas zmieniać.
    margittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! :) Jeśli mam na myśli pewnego chłopaka i ten post nawiązuje do niego, to nie warto sobie głowę zawracać głupotami. Znam go na tyle dobrze, oj nawet za dobrze, więc mogę stwierdzić, że to on jest błędem. Przepraszam, jeśli poruszam temat, który może być dla ciebie nie miły, ale chciałabym ci powiedzieć jedno. To jest typ człowieka, któremu jedna nie wystarcza. Nie zmienisz go i siebie też nie zmieniań pod jego dyktando. Nie daj się mu zmanipulować, ani teraz, ani w przyszłości, bo nie raz będzie próbował. Żyj tak jak wcześniej, a tamtą przygodę zalicz do nieudanych lekcji i zapomnij, że ktoś taki istnienie. Może kiedyś będzie okazja, żebym ci przekazała więcej informacji. Pozdrawiam A. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało ci się rozbudzić moją ciekawość :) Mogłabyś skontaktowac się ze mną przez e-mail lub cos w tym stylu? :) Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  16. Odezwę się w ciągu najbliższych dni na fb albo na pocztę :) tylko o jedno cię proszę niech on nie wie bo na prawdę nie mam ochoty się znowu z nim użerać, że psuje mu relacje z innymi ;) On jest tylko błędem młodości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też z nim już nie po drodze, także nie musisz się obawiać ;)

    OdpowiedzUsuń